Plannenplannenplannen - Reisverslag uit Abcoude, Nederland van Manon Geuze - WaarBenJij.nu Plannenplannenplannen - Reisverslag uit Abcoude, Nederland van Manon Geuze - WaarBenJij.nu

Plannenplannenplannen

Blijf op de hoogte en volg Manon

27 Juli 2015 | Nederland, Abcoude

Hoi allemaal,

Voor deze reis ga ik dan toch maar een blog bijhouden.
Alles is inmiddels geregeld voor vertrek, het komt nu ook wel erg dichtbij.
Eerst 28 aug even al m'n vriendjes en vriendinnetjes zien op Bonaire.
En dan is het 15 september zover, mijn wereldreis gaat dan beginnen! We beginnen in Azië, vervolgens Australië, nieuw-zeeland, Chili, Peru en Miami en zal zo ongeveer 10 maanden weg zijn.

Ik zal jullie zo goed mogelijk op de hoogte proberen te houden, maar ik beloof niks, ik ga proberen om iedere maand een verhaaltje te schrijven. Ik ben niet zo goed in verhalen schrijven maar zal m'n best doen.


Xxx Manon

  • 08 Augustus 2015 - 23:32

    Liesbeth Sakko :

    Hoi Manon

  • 09 Augustus 2015 - 09:50

    Ed Luitink :

    Die verhaaltjes gaan vast wel lukken denk ik het. Dit is alvast een leuk begin.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manon

Traveller

Actief sinds 27 Juli 2015
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 7839

Voorgaande reizen:

15 September 2015 - 01 Juli 2016

Wereldreis

Landen bezocht: