Eerste week in de camper - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Manon Geuze - WaarBenJij.nu Eerste week in de camper - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Manon Geuze - WaarBenJij.nu

Eerste week in de camper

Blijf op de hoogte en volg Manon

06 Oktober 2015 | Australië, Brisbane

Lieve allemaal,
Hier de nieuwe avonturen. Ik heb maar besloten om over iedere dag wat te schrijven, want zo missen jullie niks van dit geweldige avontuur. Veel leesplezier, ik kijk alweer uit na al jullie reacties

  • 06 Oktober 2015 - 14:46

    Jo:

    en wij kijken uit naar jouw camperverhalen :-) !

  • 06 Oktober 2015 - 14:55

    Fawzia:

    Hi Manon ,
    Spannend hoor en wat leuk !! Je hebt dus duidelijk voor de luxe versie van het backpacken gekozen haha!!
    Blijf je verhalen lezen heb ik wat te doen ;-) !!

  • 06 Oktober 2015 - 18:41

    Carinta:

    Geweldig wat jullie meemaken.

  • 06 Oktober 2015 - 23:50

    Manon:

    Luxe valt toch bij mij in een andere categorie haha

  • 12 Oktober 2015 - 13:26

    Carinta:

    Met alles wat ik lees denk ik wat een mooie tijd. Aan Harry vraag ik heb jij dat ook gezien tijdens je wereldreis en als antwoord zegt hij ja en krijg een heel verhaal te horen. Geniet meiden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manon

Traveller

Actief sinds 27 Juli 2015
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 7833

Voorgaande reizen:

15 September 2015 - 01 Juli 2016

Wereldreis

Landen bezocht: