Wereldreis - Reisverslagen van Manon Geuze - WaarBenJij.nu Wereldreis - Reisverslagen van Manon Geuze - WaarBenJij.nu

Wereldreis

Hoi allemaal,

Voor deze reis ga ik dan toch maar een blog bijhouden.
Alles is inmiddels geregeld voor vertrek, het komt nu ook wel erg dichtbij.
Eerst 28 aug even al m'n vriendjes en vriendinnetjes zien op Bonaire.
En dan is het 15 september zover, mijn wereldreis gaat dan beginnen! We beginnen in Azië, vervolgens Australië, nieuw-zeeland, Chili, Peru en Miami en zal zo ongeveer 10 maanden weg zijn.

Ik zal jullie zo goed mogelijk op de hoogte proberen te houden, maar ik beloof niks, ik ga proberen om iedere maand een verhaaltje te schrijven. Ik ben niet zo goed in verhalen schrijven maar zal m'n best doen.


Xxx Manon

Recente Reisverslagen:

07 Juli 2016

Dat was het dan....

05 Juni 2016

Het einde komt in zicht, maar eerst Bonaire!!

25 Mei 2016

Dagdag zuid Amerika

17 Mei 2016

Van hel naar de hemel

08 Mei 2016

Peru, Het toilet is onze beste vriend
Manon

Traveller

Actief sinds 27 Juli 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 7863

Voorgaande reizen:

15 September 2015 - 01 Juli 2016

Wereldreis

Landen bezocht: